Store events

Ved hvert et event, festival eller andet større arrangement, ligger der nøje planlægning, budgethåndtering, leverandørsøgning og udstyrs udvælgelse forud.

Det kræver tid og erfaring, at kunne håndtere så store opgaver og kontrollere det hele. Dette kan for nogle arrangører virke uoverskueligt både før, under og efter eventet.
Så hvorfor ikke alliere sig med dygtige folk udefra, som kan tage ansvaret og fuldføre opgaven?

Her hos Mono Group er der ikke et event der er for stort eller for småt. Enhver kunde er velkommen og vi står klar med vores erfaring og brede palette af løsninger til jer.

Vi kan hjælpe fra starten af, med planlægning og projekthåndtering, eller vi kan eksempelvis være leverandør af teknisk udstyr, til delvis / total-produktion.

Vi rådgiver og hjælper der hvor der er brug for det, og vi gør det med et smil på læben.
Med os som samarbejdspartner, findes der ikke problemer, men udfordringer som skal løses. Vi er med hele vejen og tænker det hele igennem, således at eventet forløber som det skal.

Planlægning med overskud og atmosfære

Ønsker I at høre mere eller modtage et uforpligtende tilbud på jeres kommende event? Kontakt os i dag.

Vi står klar til at hjælpe dig!

Med vores mange års erfaring er vi det helt rigtige valg, som eventpartner til projekthåndtering, leverandør af lyd, lys og AV og forudliggende planlægning.

Vi leverer produktet der sammen med jer, skaber den rette atmosfære.

Udover lyd og lys, er vi leveringsdygtige i alt fra scene udstyr til effekter som røg og konfetti. Står I og mangler noget helt specifikt, så gør vi alt hvad vi kan for at skaffe det.

Vores brede vifte af samarbejdspartnere, leverandører og generelle kontakter, gør at vi kan sørge for alt fra telte til catering, konfetti til tæpper og mobilscener til festfyrværkeri.

“Vi vil ikke sælge os for at være blandt de største, men blandt de bedste”

Vi hjælper jer gerne med at finde de helt rigtige leverandører, som har lige netop dét I søger, og hjælper med at sikre den bedste kvalitet og pris.

Nikolaj og Mathias med udstyr

Det siger vores kunder om os

Læs hvad kunder synes om vores arbejde ved andre events

“Jeg havde fornøjelsen at arbejde sammen med Mono Group til Knæk Cancer – Tænd et Lys Vordingborg 2019.

Det var vigtigt for mig at finde et lysfirma der har styr på tingene OG DET HAR MONO GROUP. Det har fra start været professionelt, de var på hele dagen og har styr på det.

Vi skulle sende LIVE flere gange ind til det store Knæk Cancer indsamlings show direkte på TV”, så det var vigtigt at lysopsætningen spillede 100 %.”

Dieter Bruun, Event Manager Knæk Cancer – Tænd et lys Vordingborg 2019

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan foregår det?

Så snart I kontakter os, tager vi en dialog omkring jeres ønsker og hvordan rammerne for jeres event er.

Vi vil i dialogen spørge ind til hvilke ønsker I har, hvorefter vi kan komme med eksempler på hvordan opgaven kan løses.


Når vi er blevet enige om hvad der skal ske, eventuelt efter et par møder, laver vi et uforpligtende tilbud, som er skræddersyet til jer.

Vi lover gennemsigtighed gennem processen, så I hele tiden er velinformeret.

Hvad skal vi bruge til vores event?

Der er forskel på hvert event, hver festival og forskel på tema og event typer, så derfor sammensætter vi altid den perfekte løsning til hver kunde.

Pakken bliver sammensat efter forskellige parametre, såsom antal deltagere, budget, ønsker og idéer.

Det vigtigste for os er at jeres ønsker bliver hørt og at vi sammen finder det helt rigtige.

Vi kommer med forslag til hvad vi mener, er det I skal bruge.

Hvad koster det?

Prisen varierer efter hvilken type event det drejer sig om, da der kan være stor forskel på hvad der skal bruges.

Vi har ingen faste lyd og lys pakker, da vi så ikke synes at vi kan garantere at I får det i helt præcist har brug for. Vi har heller ikke faste priser på eventplanlægning og rådgivning, da det blandt andet kan variere af hvorvidt vi eksempelvis skal være totalleverandør med lyd og lys.

Vi skræddersyr den helt perfekte løsning til jer, så vi ved at i vil blive ovenud tilfredse.

Det giver os desuden lidt mere frihed til at tænke kreativt ved hvert event og tilføre lige dét mere.

Hvad kan i levere?

Der er nærmest ingen begrænsninger for hvad vi kan levere.


Størstedelen af de opgaver vi har er inden for lyd og lys, men vi er ikke bange for at trække i arbejdstøjet, hvis I skal bruge noget mere specielt. Om det er kameler, slushice maskiner, eller mobilscene, så kan vi gennem vores partnere levere det.

Vi har som udgangspunkt ikke nogle begrænsninger, så længe alt er efter loven. Hvis det eksempelvis drejer sig om festfyrværkeri, speciel fx på scener og lignende, så kan vi sagtens sørge for professionelle løsninger, med specialister, således lovgivningen bliver overholdt. Vi går ikke på kompromis med sikkerhed, lovgivning og regler.

Så står I med ønsket om lyd og lys, som skaber den rette atmosfære eller skal I bruge noget helt ekstraordinært, så tøv ikke med at tage kontakt, vi kan både realisere jeres idéer og måske komme med flere.

Hvad skal vi som arrangør gøre?

Vi har brug for jeres hjælp i forberedelserne, for at sikre at I trygt kan slappe af på selve dagen og overlade det til os.

Det vi beder om er at få et indblik I jeres tanker og idéer, således at vi kan skræddersy den perfekte løsning.

Vi vil gerne levere det bedste produkt og det kan vi kun hvis vi har jer med i forberedelserne.

Med vores viden om udstyr, kreativitet og jeres idéer og tanker, løser vi opgaven til fulde med stor tilfredshed.

Vi har udstyret i orden og arbejder kun med de bedste mærker

Eventet starter her

Vil I være sikker på at jeres event bliver lige som I ønsker?
Så tøv ikke med at tage kontakt til os og få et uforpligtende tilbud.