Til Virksomheder

Der findes mange virksomheder i Danmark, som beskæftiger sig med forskellige ting. Alt fra banker til tømrer, fiskere til fragtmænd eller renovationsmedarbejdere til ingeniører.

Det fælles er at virksomhederne ofte afholder forskellige typer arrangementer, hvor taleanlæg eller dekorerende lys, ville være passende. 

Lyd og lys i virksomhedsregi er ikke nødvendigvis kun til julefrokoster og sociale firma arrangementer. Det kunne for eksempel også være et årsmøde for ansatte, en messestand eller en produktlancering.

Udover mikrofoner og højtalere, skal der måske bruges lærreder og projektorer, eller lamper langs væggene. Ofte skal der faktisk ganske få virkemidler til at bryde de faste rammer og skabe en god atmosfære for brugerne.

Den rette stemning og atmosfære hvergang

Ønsker I at høre mere eller modtage et uforpligtende tilbud på jeres kommende arrangement?

Vi står klar til at hjælpe dig!

Med vores mange års erfaring er vi det helt rigtige valg, som lyd, lys og AV leverandør.
Vi leverer udstyret der skaber den rette atmosfære.

Udover lyd og lys, er vi leveringsdygtige i alt fra scene udstyr til effekter som røg og konfetti. Står I og mangler noget helt specifikt, så gør vi alt hvad vi kan for at skaffe det.

Måske ved I ikke hvor I skal leje stole ind fra til foredraget, eller hvor I får trykt kvalitets bannere til jeres messestand? Vi hjælper jer gerne med at finde de helt rigtige leverandører, som har lige netop dét I søger, og hjælper med at sikre den bedste kvalitet og pris.

Udtalelser fra firmaer der benytter os

Hør hvad vores kunder siger om os og vores samarbejde

SE ALLE REFERENCER

“Mono Group leveret et perfekt setup til vores julefrokost (2019) med lyd og lys i topklasse.

Det var helt sikkert med til at skabe en god stemning til festen.

De stod for professionel og kyndig opsætning og test af deres setup inden festen, så vi ikke skulle tænke på om lyden var for høj eller lyset stod forkert.

Det er helt sikkert et firma vi vil anbefale og gøre brug af i fremtiden.”

– Thomas Lindemann Olsen

Service & Commissioning Engineer
Insatech A/S

“Samarbejdet med Mono Group har altid været en fornøjelse.

Med en kreativ og seriøs tilgang til opgaverne, med øje for behov og service og detaljen, og ikke mindst 100 % pålidelig.

En varm anbefaling.”

– Lasse Luffe, L.A. Media & Development Aps.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan foregår det?

Så snart I kontakter os, tager vi en dialog omkring jeres ønsker og hvordan rammerne for jeres arrangement er.

Vi vil i dialogen komme med eksempler på hvordan opgaven kan løses, og med forslag til hvordan man kan øge stemningen med 20% ekstra.

Når vi er blevet enige om hvad der skal bruges, laver vi et uforpligtende tilbud, som er skræddersyet til jer.

Vi lover gennemsigtighed gennem processen, så I hele tiden er velinformeret.

Hvad skal vi bruge til vores arrangement?

Der er forskel på hvert arrangement og forskel på firmaer, så derfor sammensætter vi altid den perfekte pakke til hver kunde.

Pakken bliver sammensat efter forskellige parametre, såsom antal deltagere, budget og ønsket udtryk udadtil.

Det vigtigste for os er at jeres ønsker bliver hørt og at vi sammen finder det helt rigtige.

Vi kommer med forslag til hvad vi mener det er, i skal bruge.

Hvad koster det?

Prisen varierer efter hvilken type arrangement det drejer sig om, da der kan være stor forskel på hvad der skal bruges.

Vi har ingen faste lyd og lys pakker, da vi så ikke synes at vi kan garantere at I får det I helt præcist har brug for.

Vi skræddersyr den helt perfekte løsning til jer, så vi ved at I vil blive ovenud tilfredse.

Det giver os desuden lidt mere frihed til at tænke kreativt ved hvert arrangement og tilføre lige dét mere.

Hvilke typer arrangementer kan I levere til?

Der er nærmest ingen begrænsninger for hvad vi kan levere til.

Størstedelen af de opgaver vi har er inden for lyd og lys, men vi er ikke bange for at trække i arbejdstøjet og arbejde på eksempelvis en storskærmsproduktion. Om det er firmafest, drive-in biograf eller koncerter, så finder vi den bedste løsning til jer.

Vi har kort opsummeret nogle forskellige scenarier herunder:

Koncerter, modeshows, teater, messestande, foredrag, firmafester, arkitektonisk belysning, udlejning, festival, konference, produktlanceringer, jubilæum mm.

Hvis ikke I kan se jeres arrangement her, så tag kontakt alligevel,
så vi kan tilføje én til på listen.

Hvad kan vi gøre for at sikre at arrangementet bliver godt?

Vi har brug for jeres hjælp i forberedelserne, for at sikre at I trygt kan slappe af på selve dagen og overlade det til os.

Det vi beder om er at få et indblik i jeres tanker og idéer, således at vi kan skræddersy den perfekte løsning.

Vi vil gerne levere det bedste produkt og det kan vi kun hvis vi har jer med i forberedelserne.

Med vores viden om udstyr, kreativitet og jeres idéer og tanker, løser vi opgaven til fulde med stor tilfredshed.

Vi har udstyret i orden og arbejder kun med de bedste mærker

Jeres arrangement starter her

Vil I være sikker på at jeres arrangement bliver som ønsket? Så tøv ikke med at tage kontakt til os og få et uforpligtende tilbud.